torsdag 2 januari 2014

KYCKLINGSALLAD TILL JOBBET

Jodåsåatte när telefonen hade ringt sista gången 00.18 inatt - sen somnade vi. Sen ringde Linus klocka 6 och sen har det inte blivit mer sömn, men det va bara att skutta upp vid 9 och väcka barnen med en överraskning som fick de att flyga ur sängen :-) Barnen ska vara hos våra vänner idag när vi jobbar och de ska få följa med när hästen ska till veterinären!! Det tyckte barnen skulle bli vääääldigt spännande!! Jag skulle varit ledig men kan jag hjälpa till så gör jag gärna det :-)
Står och steker kyckling nu så det får bli kycklingsallad på lunchen. Känns rätt fräscht nu efter alla godisdagar... Jag skulle aldrig kunna ge massa nyårslöften om att sluta med chips (!!) och godis och bara äta nyttigt, det kan jag inte hålla ändå. Men jag kanske kan äta liiiiite sundare haha. Fast jag tror kaffet är största boven - 0,5dl vispgrädde på en kopp.... 

Hej hopp, bäst att sätta lite fart :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥