torsdag 30 januari 2014

*HUTTER*

Jag sviker inte min morgonrutin, går mina 4km på mornarna. Så idag gav jag mig ut i snöblåsten, spåren hade snöat igen sen igår så det är som att gå i 1dm snö varje dag. Men nu fryser jag så jag undrar hur många timmar det kommer ta innan jag tinar upp. Understället är på nu när jag ska jobba iallafall.

Igår när Kung Fu va slut sa Thea direkt det vill jag börja på! Hmm nja, klart hon ska få hålla på med något hon verkligen fastnar för men först ska vi testa judo som hon missade när det va på idrottsskolan. Tro judo är bättre än alla sparkar...

Ikväll är det mini-spa. Det ska bli härligt. Men jag kan ju säga att jag längtar efter en kväll där vi bara är hemma och inte gör ett skit nu! Denna veckan är extrem.....

1 kommentar:

  1. då är det nog bäst att max med börjar på samma sak så han kan ge tillbaka när hon "tränar" på honom //ove

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥