fredag 31 januari 2014

CELLPROV


Precis hemkommen från barnmorskan. Från det jag kom in och va ute i bilen igen tog det 10minuter. Ändå jag hade massa frågor.... Jag har gjort det förbaskade cellprovet, men nu är det 3år tills nästa gång (förhoppningsvis)! Varje gång har jag glömt hur det är, men det kändes inte ett skit faktiskt det är ju bara det att du ska ner i den därra stolen och fläka ut dig..... Nej, fy och usch!
Igårkväll innan jag åkte iväg gjorde jag spenatsoppa som Thea hade önskat. Men såhär kunde man ju också göra, sila av spenaten och lägga den på knäckabrödet med ägg på.... Sen körde jag ner till Loshult och vi gjorde både fotbad och peelade häder och ansiktet. Sååååå jädrans skönt. Å om ett tag ska jag och kusinen träffa hon som höll i det så ska vi gå makeup-rådgivning.
 
Nu ska jag byta om och så ska jag ut och pulsa i snön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥