torsdag 12 december 2013

PYSSEL



Hallå, redan torsdag! Jobbar idag sen är jag ledig en vecka innan det blir värsta julruschen☺ Sovit ganska få timmar inatt men när jag sovit har jag sovit såååå gott! Fan va härligt det är att bara ligga i ett iiiiiiskallt rum och dubbla duntäcken och sen är det bara näsan som sticker upp, knappt det☺
Igår skulle jag fixa till adventsstaken lite tänkte jag. Vi plockade in mossa för ganska längesen men den va lite väl torr så jag tro jag ska plocka in lite blöt istället. Band ihop flera kanelstängsbuntar och torkade apelsinskivor.
 För ett par år sedan skulle jag och min bror göra risgrynsgröt och jag bad han köpa kanel, tror jag skrev typ 5 kanel på lappen och då kom han hem med 5 påsar☺ Men jag har användning för de än, det är fint att dekorera med dom♥
Jag har lite ideér på vad jag mer ska hitta på men får se om det blir av☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥