tisdag 17 december 2013

OMMÅLNING PÅGÅR!


Igår när jag kom hem va granen uppe och barnen hade börjat klä den och de ska fortsätta ikväll.

 Jag ser att jag måste rengöra linsen på kameran..... Men den här brudkistan gick jag lös på imorse, den skulle få sig ett lyft. Den har några år på nacken! Rätt sliten.
 Jag började slipa den och sen har den fått ett lager färg. Det blir fler!
 Jag gick loss på bordet med när jag ändå höll på.
 Jag tog bort handtagen på sidorna de va de enda som gick skruva loss, så de ska förbli svarta. Funderar på att spraya detaljerna svarta sen igen eller låta det va vita. Få se när jag är klar.
 Jag gick förbi pallen med sprayburken för att se hur den blev. Har inte testat sprayfärgen innan.

Tänkte att jag målar när inte barnen är hemma och kan smeta ut färgen, men det va en annan liten gosse som fixade det galant, alldeles själv! Den andra kan inte göra så mycket för han har utegångsförbud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥