tisdag 10 december 2013

HEJ HEJ I MÖRKRET

 Asså de här två sötnosarna, hur söta är de inte? Jag funderar på om de ska börja sova inne i källaren på nätterna nu. En natt har de sovit inne när det va som kallast/blåsigast. Men jag funderar på att ta in de varje kväll. De får ju ha lite närhet ändå barnen inte är här, så lite kel skadar inte när vi bär de ut och in♥
 Älskar mörkret!! Har täns ljus och ska få fyr i brasan med.
Nu väntar jag bara på Linus, han "jobbar över" för han ska köpa en julklapp till mig idag, har kollat ut den och idag va den på rea! Men jag skrev till honom att den andra julklappen har jag fixat till honom så den slipper han köpa. Jag provade ut den idag☺ Jag har kollat på den sen den kom ut i butik och nu fanns det bara en kvar i min storlek så idag tog jag den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥