fredag 22 november 2013

NÅT SOM KATTEN SLÄPAT IN...

Ooooo jaaa, du är så duktig så lille Sambo! Men du kanske inte hade behövt ta in den, asa upp den på övervåningen? Om det hade behövts hade du kunnat lägga den utanför dörren på trappen...
 Sen kröp han in i kaninens hus som barnen gjorde igår. Men jag va inte snabb nog att fota....
 
Ja, jag blev lite paff när jag kom upp och såg musen på golvet. Men Sambo va stolt! Hur kunde jag missat att han sprang in med den när jag släppte in honom, jo jag tände aldrig lampan!
 
Ååå jag längtar efter att träna, jag har haft hosta och ont i halsen i 2 veckor nu men jag gick 1 mil på bandet igår men jag vill ju ut och springa! Så förkylningen får gärna vara borta sisådär imornbitti... Men det kunde ta 4-5 veckor hörde jag :-(

Jag ska ta och lägga mig och vila lite med korsord och ingefärste innan jag ska hämta hem Thea. Max ska med kompis och jag och Thea får besök i eftermiddag♥ Vi ska göra kladdkaka och så ska vi köpa gooodis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥