lördag 23 november 2013

JULINVENTERING

Jag håller på att julinventera inför Ullared. Måste ju veta vad vi behöver i julväg :-) Stjärnorna på fot åker fram och lite julpyssel, röda ljus och mysfaktorn är på topp!
Vi har hållt igång sen vi steg upp, kört två lass till tippen så nu är skiten väck på tomten sen förre ägaren. Jag har kastat 5 flyttlådor med krukor och Max överkörda cykel åkte på tippen. Jag trodde det gick att rikta upp den men efter en bil över sig så va det rätt kört... 
Jag tror t o m att vi hinner inviga det i mörkret innan vi ska iväg❤️ Annars får vi tända när vi kommer hem!

Igår va Anna och dottern här på fika och en skogspromenad. Mysigt värre! Å mysigare ska vi ha det när vi strosar på Gekås bland allt julkrafs!!!!!

2 kommentarer:

  1. Härligt när julen är på g. Men jag ska nog vänta till nästa helg med att få upp nått :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är ju nästa sent ute i år för att vara jag☺ Det är ju stämningen nu innan jul som är mysigast♥ Men efter Ullaredsresan ska här vara klart! MMM i love it!

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥