måndag 11 november 2013

FULL HELG - TOM VECKA☺

Tjohej! Ny vecka och inget mer inplanerat än jobb och jakt - skönt! Jag ser redan fram emot sovmorgonen imorn för det har blivit lite hackad sömn i helgen. I fredags sov Max borta och i lördags när vi va hos pappa och hans sambo stannade Thea kvar där och sov över så de kom och lämnade henne igår innan vi skulle åka. Igår va vi först hos kompisar i Kävlinge och sen på gåsamiddag hos Linus föräldrar med släkt. Det va första gången vi smakade svartsoppa..... Å gåshjärta, lever och mage. Jag och Max gillade levern haha. Nja, ingen höjdare faktiskt men gåsen va desto godare☺ Vi va hemma precis till Solsidan började sen stupade vi i säng. Men jag låg vaken nån timme inatt och räknade mina får haha.
Max skulle hämtat sin bibel igår men då va vi ju inte hemma, jag trodde det va runt 11 men ne, 14 och det va ingen bra tid. Så jag hoppas han kan få den i efterhand☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥