fredag 29 november 2013

FACKELTÅG

Imorse va jag på skolan 6.45, barnen skulle gå fackeltåg till kykan och sen sjunga lite där.
Så himla mysigt!! Jag gick med Thea och hennes klasskompis dit.
Första året föräldrarna fick vara med (pga färre klasser som gick till kyrkan) och det va ju supermysigt!
Jag gillade ljusstakarna de hade i kykan! Fast jag trodde ju inte det va levande ljus haha.
När det va slut gick jag med Max och hans kompis tillbaka till skolan. Sen vidare bort till Familjen F och passade ett par barn innan jag åkte hem och fick besök en sväng. När jag kom hem låg det en present på köksbordet! Idag igen❤️ Så gulligt. 

Sen kröp jag ner och läste lite i soffan.
Jag och Sambo myser. 
Ikväll hade vi tänkt ut och käka på Sorello eller nåt men tror nog vi beställer hem något istället. Det kommer bli en tidig kväll för det blir en ännu tidigare morgon imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥