onsdag 9 oktober 2013

VIGSELRINGARNA, VACCINATION OCH IDROTTSSKOLAN

Jag har ju inte lagt ut någon bild på våra vigselringar, men här är dom♥ Va fort tiden går, den 27e har vi varit gifta i 3 månader☺
 
Barnen är i skolan och jag hade tänkt springa en runda, men jag får se vad jag hinner. Måste måla klart väggen med det vita, det går ju jättefort men måste plocka upp leksakerna under så inte allt är vitt sen. Å när Theas rum är klart kan vi äntligen få ordning på hallen uppe så alla tapeter, målarburkar, penslar, rollers, soppåsar mm mm kan tas undan. Sen dröjer det ett tag tills vi tar nästa rum, trodde faktiskt inte det skulle ta så lång tid att fixa, men nu vet vi det☺ Men Max rum ska inte tapetseras, "bara" spacklas och målas.
 
Idag är det vaccination så jag ska in och köpa emblaplåster och vara med Thea i skolan en timme innan det är dags, så plåstret hinner verka. Både jag och Thea har samma rädsla för sprutor så vi får se hur det går. Jag vet hur det va sist de skulle ta spruta..... Thea va hysterisk medans Max drog upp tröjan och sa "du kan ta mig först".
 
Ikväll är det idrottsskolan och ridning står på schemat. Thea är lyrisk över hästarna och vi har lånat ridstövlar så hon är väldigt glad. Hon va där förra veckan med och tyckte det va jättekul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥