onsdag 16 oktober 2013

VAD HÄNDE? Å SNART FÅR JAG JULPYNTA HAHA

Min utsikt just nu....
 
Vad hände? Jag brukar stiga upp runt 6-tiden med Linus och dricka kaffe och köra igång dagen. Men inte idag, orkade inte. Måste få sova lite till, vaknade men ne, måste sova lite till. 10.50 kollade jag på klockan wtf måste stiga upp! Jag ska ju storstäda, tvätta, plocka, fixa och dona för imorn ska jag jobba och på kvällen kommer Skåningarna från älgjakten hit och ska äta den obligatoriska ärtsoppan.
 
Igår när jag va hos kusinen kollade jag i en katalog med julsaker, jag bara dog lite grann, fasen så mycket fint! Å jag längtar till julen. Snaaaart får jag börja julpynta, ska vänta några veckor till men ändå♥ Åh, blir glad och varm bara jag tänker på allt julmys, inte själva julafton men allt innan. Jag älskar advent när första ljuset tänds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥