fredag 18 oktober 2013

TGIF

Goood morgon♥ Nu faller alla löven på trädgården och vi ser snaaaart hela tomten bak huset haha. Tomten är på 8000 så det är lite löv som ska falla tills vi ser ända bort☺ Thea undrade förra veckan om hon fick en godisbit om hon krattade bort alla löven, sötnöt, jag sa till henne att det inte va lönt att börja för det skulle inte synas efter ett par timmar ändå....

Frukostdags innan jag ska bege mig in och mysa med mitt lilla fadderbarn sen ska jag handla färg och middagsgrejer. Ikväll kommer vänner över på målning och middag haha. Vi ska börja på Max rum, det ska spacklas och målas, inga tapeter där inne så det lär väl gå lite fortare att bli klar med än med Theas rum☺

Känner mig lite ledsen och nere men det är väl PMSén som spökar, har aldrig känt av det innan men sen jag slutade med sprutan märks det himla skillnad! Men så länge jag är hemma får jag va hur jag vill, på jobbet måste jag ju koppla på smajlet hur sur jag än är hahaha, ne, bara jag kommer dit blir jag på gott humör! Det smittar nämligen av sig där☺ Tänk vad folk runt omkring en kan påverka ens humör, helt fantastiskt♥

4 kommentarer:

  1. Sluta med sprutan? Snart dags för barn då? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ne det tro jag inte, det va ändå ett bra tag sen jag slutade med den! Det finns ju annat haha

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥