fredag 25 oktober 2013

LUNCH OCH KLÄDER

Idag har jag och P lunchat på Kinan. Detta som är på bilden nedanför är efterrättstallriken med sushi. Åt 2 stora tallrikar sushi och 1 med kinamat. När vi inte ens ätit hälften ville servitrisen ta tallriken, han tyckte kanske vi åt för mycket haha ;-)
Jag älskar wasabi och nu kunde vi ta så mycket vi ville, det brändes gott i näsan. Jag kanske skulle köra på wasabi istället för nässpray...
 Sen va vi inne på KappAhl och jag köpte en säck kläder. Behövde uppdatera både min och barnens garderob. Åååå det finns så mycket snyggt där nu! Det bästa är ju att jag ser när allt packas upp och det är nytt nästintill varje dag! Ska visa lite ur påsen sen.

1 kommentar:

  1. Skoj med shopping =) Ny grym tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla om produkter värda över 1000 kr =)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥