lördag 19 oktober 2013

HUTTRAR OCH KLANTIGT FÖRSÄKRINGSBOLAG

Står och huttrar ute i småregnet i väntan på att älgköttet ska delas ut. Vi skulle vara här 10 men det händer inte för mycket.... 
Träningsvärk idag? Jooooo det känns! Fokus låg på mage och rumpa och jo.... Men träningsvärk är bästa värken!! 
När Linus kom hem gick vi en lite längre runda med hundarna. Mysigt när det började bli mörkt :-)
Linus gjorde biffar/hamburgare och så sjuuuuukt goda!! Med min dunder-vitlöksbombade sås smälte det riktigt i munnen!!! Linus är grym på att laga mat❤️
Igår började jag i Max rum och kan väl säga så här, det kommer synas skillnad och bli mycket ljusare där inne! Theas rum är klart och där blev myyycket ljusare.

Jag håller ju på och försöker fixa till min försäkring men det går sådär, ett bolag ville inte försäkra mig alls pga njurarna. Då tog jag den försäkringen jag har och skulle öka den men det blev massa papper att fylla i. Å jag kanske ska upplysa de att de har skickat med någon annans papper med dennes personnummer bland mina papper... Lite klantigt gjort faktiskt för det står ju dennes besvär på pappret + personnr så det hade ju varit lätt att kolla vem som lider av vad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥