torsdag 5 september 2013

MORGONRUTINEN AVKLARAD

Precis hemkommen från rundan. Strax får jag lite besök, så jag måste hinna duscha innan för sen är det banken, inskolningssamtal på skolan, skriva kontrakt mm. Fullt upp. Jag blev lite chockad när jag steg upp och insåg att det är torsdag, jag är en dag efter.... fan va fort det ska gå!
Igår passade jag lilla goa W på eftermiddagen. Jädrans mysig och snäll unge♥ Så va kusin här med en sväng☺
Idag blev det en rask promenad med Maister. Bäst att hålla i våra morgonrutiner. Hoppas jag kan börja springa igen om någon vecka☺ Det är ju så med djuren att de kan våra rutiner och vanor... Går vi inte på morgonen står han och piper vid dörren tills vi gör det.... Katten vet att klockan 21 är det burkmat, får han inte det går han och vrålar i högan sky tills han får sin mat!

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥