tisdag 17 september 2013

LITE UPPDATERING













Pausar lite i packningen nu! Måste ändå ha bred tejp till bottnarna på flyttlådorna. Men jag har insett att vi måste lägga på ett kål för vi har mer saker att packa ner än man kan tro... I fredags passade vi lite barn, alltid lika kul när hela högen kommer!! Å så fint väder så de satt ute i gräset och lekte med petshoparna.
I lördags va vi hos brorsan och barnen åkte så klart 4-hjuling☺
Vi tog lådbilen ner till kalvarna och kikade.
Det gick ju lätt nerför men desto jobbigare uppför backen igen!!
Jag va inte lika modig så jag stannade kvar andra sidan av staketet....
Annars tycker jag att livet kretsar mest kring att spela kula. Så fort de vaknar vill de gå till grannarna och spela, eler sitter de och leker med de utanför. Det spelas i skolan på typ varenda rast så de har alltid många kulor med sig hem☺

Vi fick en fin pärltavla gjord till oss♥
Jag och Max låg i soffan och kollade film i söndags. De va perfekt väder till det!! Linus och Thea satt på hennes rum och städade och pärlade.
Vi kollade på filmer. Men jag hade velat se något riktigt läskigt...... Kanske någon som har något bra förslag på skräckisar????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥