fredag 6 september 2013

EN KAMERA MED RIKTIGA BILDER IGEN HAHA







Hahaha, igår fattade jag varför mina kort ser ut så här..... Suddiga och ljusa. Efter jag lämnade in telefonen och de bytte typ det mesta på den, även baksidan, så va det ju plast över kamerahålet..... Tadaaaaa, när jag fick bort det såg kortet ut så här;
Dessa fina rosorna fick jag av Malin igårkväll. För man fick tydligen blommor när man köpt hus haha. Hon va här igårkväll och spelade spel, käkade och hade fika med sig, alltid kul med spontanbesök☺
Kusinen och jag (och Maister) har tagit vår runda nu på förmiddan. När Linus gått till jobbet står Maister vid dörren och piper tills vi går. Han vet vår grej♥
 
Nu ska jag upp på vinden och plocka ner allt, sortera och packa om i andra lådor så jag har stenkoll på mina saker. Kasta allt som inte behövs och få ordning. MMmmm I LOVE IT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥