söndag 22 september 2013

DOPET

Ja vad säger vi... Vilket superhärligt dop det var igår❤️ 4 söta barn mellan 8 månader och 10år som skötte sig exemplariskt!! Första gången (och förmodligen enda gången) för prästen som han döpte en hel syskonskara på det här viset :-) 
Jag vet inte vad som händer men ibland börjar jag pang bom att må illa, skaka och så måste jag spy, sen är det bra igen. Å såklart hände det igår! I slutet av dopet började jag må skit, TUR det va i slutet! För sen när det va över va det bara att springa in på toa och spy.... 
Iallafall, sen va det smörgåstårta, presentöppning och äppelkaka. 
Vi hade ju mina små älsklingar med oss men det va bara detta kortet som hamnade i mobilen, måste tömma kameran för där är massor!! Fick ett jättebra på Thea och Linus❤️
Efter dopet lämnade vi tillbaka barnen och åkte ut till Loshult. Så jäääädra god middag R gjort! Baconexplosion hade han gjort. Den ligger på grillen i 3 timmar. Skäms nästan att jag bara orkade äta lite, men så jäkla mätt efter dopet.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥