fredag 16 augusti 2013

TRÖÖÖÖTT OCH TRÄNING

Morn morn. Efter en skitnatt i sömnväg lär det bli några koppar kaffe! Jag som försökte sluta, vet inte varför men jag tänkte ge upp kaffet och klarade 4 dagar... Är så trött så jag inte vet hur jag ska klara sova i tält inatt för där lär det ju inte bli mkt sömn. Linus och Max ska ju ner till Skåne och jaga rådjur ikväll och sover där. Då ville Thea att vi skulle sova i tält.... Jag va inte överförtjust i den ideén men hon ville så gärna så då gör vi det☺ Tror ändå det slutar med att vi sover inomhus tillslut.
 
Nu ska jag köra intervaller på bandet, passar på när det är Sommarlov på tvn. Börjar med att öka lutningen varannan minut tills jag är uppe på max och sen kör jag 10st intervaller på 30sek, vila 15, tror jag. Sen går jag neråt igen☺ Kanske jag blir världens piggaste efteråt☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥