tisdag 27 augusti 2013

TISDAG

Hittade denna bilden från förra året. Lille kelgrisen Klabbe som jag kan sakna enormt ibland♥
 
Idag när vi gick till skolan hade jag Maister med mig, Thea på inlines och Max på cykel. När vi gick in band jag Maister i trädet för vi skulle ut och gå 7km sen. När barnen va lämnade så gick jag.... där stod Maister kvar på skolgården haha. Men kom på det så jag gick tillbaks och hämtade honom☺ Vi försökte oss på att jogga typ en lyktstolpes längd men det gåååår inte... Har fått så ont i höfterna så jag får vila tills det går över!! Vi tar våra pw´s istället. Maister fick så mycket beröm av en byggjobbare nere på Ikea idag, han tyckte han va jättefin♥
 
Nehe, nu har jag några samtal jag måste ringa och lägga middagen i marinad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥