måndag 15 juli 2013

HELGEN SOM VAR



Helgen kom och försvann! I lördags kom Linus syster så vi plockade upp henne vid tåget där vi mötte upp G och T och körde ut mot skogen. Vi skulle visa de vägen till bröllopsplatsen för de ska visa vägen ut till resten av gästerna när det är dags. Hoppas de kommer ihåg vägen bara haha☺
På eftermiddagen kom prästen och pratade. Jag både skrattade och tyckte det va lite pinsamt över Linus kommentar till prästen... Det kommer han få höra många gånger hahaha!!! På kvällen åkte vi ut till pappa och hans sambo, där blev det middag, sen va vi ute och metade några timmar. Så skönt att sitta där och titta på flötet och vattnet och allt va så lugnt. Innan vi åkte hemåt skulle pappa lära oss dansa vals, hihi, skulle filmat Linus men fick bara med lite. Men vi har övat mera nu så från att se ut att vara stelopererad i benen går det riktigt bra!
Igår va vi på Ikea och köpte en kasse ljus, spegel och sängkläder. Äntligen har vi en spegel i hallen och det blev riktigt bra! Sen blev det städning.
Å det va vääääldigt härligt att krypa ner i nytvättade nya sängkläder. Extra mysigt är det ju när de kan hänga utomhus och torka i blåsten☺
Jag gav mig på och skulle färga mina ögonbryn, har aldrig gjort det innan....
Sen gav vi oss ut på en liten runda.
 
Vi avslutade helgen med att titta på Hamilton 2 eller ja, jag sov mig igenom den..... Men jag låg iallafall i soffan☺
 
Nu ska jag starta min måndag med en joggingrunda med Maister, va uppe tidigt och drack kaffe så nu är det dags att ta tag i dagen. Har lite att fixa med innan klockan 2!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥