fredag 31 maj 2013

SISTA FREDAN I MAJ

Godmorgon fredag☺ Känns bra!! Igår va vi nere i Skåne och Maister fick träffa lite grisar. Min mobilkamera är värdelös men den riktiga kameran låg kvar i bilen.....
De här grisarna är inte speciellt rädda av sig....
När vi körde hem stannade vi och köpte glass. Jag äter glass typ 3ggr om året och köper baaaara Nogger (samma som Mc Donalds, blir alltid samma gamla vanliga burgare!). Men igår bröt jag min "vana", jag köpte en TipTop. Sen tittade jag på den och sa "När jag va liten kostade TipTop 14kr och va den dyraste glassen, idag kostade den 24kr och är fortfarande den dyraste glassen...." 
 
Jag har fortfarande ordinerad vila så ingen jogging idag heller. Jag ska läsa och lösa lite korsord, ikväll ska vi ut och fiska☺
Tänk att det är juni imorn, helt sjukt va fort det går!!

2 kommentarer:

  1. Lycka till med fisket :)

    SvaraRadera
  2. 24 kr är billigt.I danmark kostar den jäkla glassen 40 DKK :(

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥