tisdag 14 maj 2013

ETT VARV RUNT VÄXJÖSJÖN

Jag och gossen tog ett varv runt Växjösjön medans hans mamma hade ärenden. Jag gick runt med ett stort leende hela rundan det enda jag skulle kunna önska mig just där och då hade varit uppehåll haha. Det regnade en heldel och tur jag hade mörka jeans så det inte syntes så mkt. Men fasen va jag frös hela vägen hem.
Tänk och gå här en solig dag, jag har aldrig gått där förut men sååå fina hus/lägenheter det låg längs sjön och massa lekplatser mm runtom. Det såg ut som om det va ett gäng mammor med barnvagnar med som tränade vid någon ställning, det såg ut som en lekplats, fast för vuxna...
Här ska jag gå flera gånger när jag är i Växjö, måste visa Linus haha. Å barnen hade ä'lskat det, på ett ställe fick man mata änderna innanför ett staket.
Innan vi åkte hem gick vi in i himmelriket!!!! Jag sa till det killen i kassan att jag har kommit till himlen. Herrejises så mycket godis!!!!!! 700 sorters lösgodis tror jag det var + massa mer!!!!

1 kommentar:

  1. tack för barnvakteriet :)
    Gubben inventerade i godispåsen när han kom hem ;)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥