torsdag 16 maj 2013

EPILEPSI OCH LURA FÖRSÄKRINGSBOLAG?

Här är den lille busen Maister som ser så oskyldig ut jämnt, skenet bedrar!! Men sen är han ju så söt så det mesta förlåts... Men han är dyr i drift☺
Jäger va det som va hos veterinären idag och där blev domen allergi och epilepsi. Jag va ute och gick med honom en gång när han fick ett anfall - det va ingen rolig syn!!
 
Idag har jag lämnat in min iPhone på lagning. Den gick på drulleförsäkringen, hade jag inte frågat en fråga när de sa vilken summa de tänkte sätta in så hade jag fått 3000:- mer haha. Då hade jag ju inte vetat om att det va för mycket, men nu tog jag ju reda på att det va för mycket så då fick jag rätt summa. Usch, jag hade aldrig kunnat ljuga för de och säga där att joooo men så va det.... 
 
Ikväll grillade vi vildsvin som blev riktigt gott. Sen gick vi en sväng bort till kusinen och hämtade upp en leverans☺ Nu är det läggdags, imorn fyller stumpan 8år och jag hade tänkt överraska henne imornbitti, hon kommer bli glatt förvånad eftersom det inte är "min vecka"!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥