måndag 8 april 2013

NY DAG - NY VECKA

Redan måndag och ny vecka, i eftermiddag hämtar jag hem barnen♥ Längtar efter dom!

Vaknade av en pipande hund som ville ut, men han har kommit på att han kan rymma på baksidan så nu gäller det att passa honom till 110%, så fort han är klar med vad han ska så hoppar han över staketet... (Å nu åkte en tallrik i golvet...) Men iallafall, nu är det frukost - gröt med hallon + ett kokt ägg. Sen ska jag direkt och veckohandla och efter det ut och springa 7km. Innan jag hämtar barnen ska jag till vårdcentralen och kolla blodtrycket som jag antar inte är så bra. Jag har slutat med min medicin så jag får väl se vad de säger, tror det är lite högt.
Några år gammalt kort från ett bröllop nere från Skåne
 
Igår va vi hos pappa och hans sambo och åt god middag och pratade. Sen gick vi tillsammans bort till farmor och Pepsi en sväng.
Terry va väääldigt busig igår♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥