fredag 26 april 2013

NÅGON SOM KAN HJÄLPA?

Freeeedag!! Även om jag vaknade alldeles för trött och blev lite illamående av för mycket kaffe så är det ändå den härliga fredagskänslan som tar över♥
Ikväll blir det tacos när barnen fick bestämma, alla älskar det så det är heeelt OK☺ Men innan dess ska barnen ha kompisar här, när Thea slutar så hämtar vi hem Max kompis från dagis + att vi stannar kvar en stund och väntar in Theas kompis som slutar en lektion senare.

Vi sitter ju och pratar om bröllopet typ varje morgon över kaffestunden vi har tillsammans innan barnen vaknar och Linus ska åka. Imorse blev det över alkoholen, är det någon som sitter inne på ett jäkligt bra vin att bjuda på? Både rött och vitt!!! Svar tas tacksamt emot!

Å ringarna har vi ju kollat ut men så mindes jag att jag för ett bra tag sen tog hem broschyrer och då fanns inte den ringen med på visningen, som jag fastnade för. Så när allt va bestämt och klart, men som tur va inte ivägskickat så började jag ju kolla i broschyren igen. Å då va jag ju tvungen och ringa och kolla om jag inte kunde välja den jag fastnade för först! Å såklart att det gick så nu ska vi byta☺

Nu blir det intensiva 10 intervaller här, det får vara träningen för idag!

1 kommentar:

  1. San Valentin vitt vin supergott o Db båda tv vita sorterna är goda =)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥