onsdag 17 april 2013

LÖPNING

Fy farao vad jag har sovit dåligt inatt! Vaknat, sovit, vaknat, sovit osv... Men nu är jag på benen och ska försöka piggna till. I eftermiddag är det utvecklingssamtal för dottern, det är så gulligt när hon är med på mötet och hon sitter och tycker det är pinsamt för att mamma och pappa är med♥ När Linus kommer hem ska vi ut i skogen en sväng.
MysPepsi♥
Han ligger och har koll på trafiken och folket som går nere på gatan.
Jag va inställd på att det va en genomkörare för kroppen idag på träningsschemat, gissa om jag blev förvånad när det bara stod PW på schemat... Helkropp är imorn☺ Så nu har jag käkat frukost och ska springa en runda sen istället. Hade tänkt ge mig på en liten längre runda men får se vart jag hamnar. Å jag är sååå jävla nöjd med mina träningsbyxor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥