tisdag 16 april 2013

ETT ARV OCH VIGSELRINGAR

Så härligt att det är kväll och snart läggdags :-) Det är ju så mysigt att krypa ner under täcket och läsa lite innan ögonen slås igen.

Idag fick jag ärva något som jag blev så gudaglad över så jag har redan lämnat det för att fixa till det☺ Det betyder jättemycket och den är 95år gammal!
När vi ändå va på guldsmedsbutiken beställde vi vigselringar med, så nu har vi en hel del vi kan bocka av från listan. Spännande!!
Jag och pappas sambo ska åka iväg om ett par veckor och fixa med mer saker☺ Sen hoppas jag vi ska åka upp till Jönköping snart med för jag saknar "syrran"!!

Nehe, nu ska jag hoppa i ett bubbelbad och lägga en ansiktsmask, jag svävar lite på moln just nu☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥