söndag 10 mars 2013

MELODIFESTIVALEN OCH HYSS

Idag har verkligen varit en slappe-dag! Väldigt skönt :-)
Igårkväll var familjen Holmquist här och vi käkade och kollade på Melodifestivalen. Vi har inte följt delfinalerna men jag har hört en del låtar på radion och jag tyckte Robins låt är bra. Igår kollade vi som sagt, men jag tror nog det hade varit bättre att sitta i ett annat rum och bara lyssnat på låtarna och inte sett artisterna..... Jag tror röstningen kunde sett annorlunda ut då...

Imorn har vi lite att prata om med ett barn. En pappa kom hit och pratade om vad hans barn och ett av mina har hittat på förra veckan. En sak att de busar men det är INTE OK att hitta på grejer som kommer kosta oss 1000:- var! Så imorn blir det att ta fram den pedagogiska sidan och försöka prata allvar och konsekvenser.

Nu ska vi strax krypa till sängs, prata lite om framtiden och förhoppningsvis somna hyfsat tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥