fredag 8 mars 2013

FREDAG♥


Vi tog oss ett skumbad igår med tända ljus och ansiktsmask.
 
Denna veckan har ju verkligen bara swischat förbi, den har gått enormt fort! Men nu är det freeeedag♥ Tyvärr blir det ingen träning idag för den där förbaskade förkylningen gggrrrr.
Jag ska ta och städa i köket istället, över skåpen, förstår inte varför inte överskåpen byggs ända upp till taket!? Idiotiskt! Sen mååååste jag tömma min "mittengarderob" och jag fattar inte vart alla saker ska göras av. Jag har ett litet utrymme där skor, spel, lite kläder, jaktväskor, gardiner, väskor mm är intryckt. Men nu ska där in ett skåp från Linus och jag måste rensa ut och skicka upp lite på vinden. Hade nog behövt lite mer förvaringslådor.... Det ska nämligen in ikväll med då Linus syster kommer upp med skåpet och en soffa☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥