måndag 25 februari 2013

PINSAMT!!!

Här har jag fjäskat för hundarna och köpt tuggben och andra godsaker men det kan de glömma!! Ggggrrrrr
Jag har precis hämtat hem de här två monsterna för jag släppte ut de på baksidan och de va inte sena på att hoppa över grinden och sticka. Jag sprang runt och skrek och frågade de jag mötte om de sett två lösa hundar. Stackars ena tanten hon vågade inte vara ute mer för hon hade 3 små ulltussar som säkert skulle reta upp dessa två sa hon. Sen körde jag en runda och så ringde jag polisen. Det är ju som att leta efter en nål i en höstack, vilket håll ska man börja på liksom...
Nedå, det dröjde inte så länge innan polisen ringde tillbaks och sa va hundarna fanns..... PÅ KONTORET PÅ WILLY´S.............................. Då hade de sprungit runt ute på parkeringen och sen in i butiken. Pinsamt, men det kunde ju varit värre, de kunde sprungit iväg på 120´an.
Men nu har de missat den chansen på tuggben!

2 kommentarer:

  1. Roligt när man läser om det :-) men förstår att paniken stiger när man är mitt i det...

    SvaraRadera
  2. Ja och när jag kom stod hundarna där inne och va överlyckliga för de fick ju godis....

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥