tisdag 5 februari 2013

FÖDELSEDAGEN

Igår när jag och Max hämtat Thea på skolan körde vi ut till min farmor. Hälsade på henne och pepsi en snabbis för att sen åka bort till pappas sambo, där skulle jag hämta brorsan. Jag tjänade ett födelseår från honom då han trodde jag fyllde 33 ;-) Träffade på söta A-M i Ryd och henne hittar ni på
www.anna-mariahjelmberg.blogspot.com jisses så snygge hon är!

När vi kom hem skulle Max "baka", vet inte varför det är så kul att kladda med mjöl och vatten... Kladdigt värre blev det i köket iallafall :-)
Sen fikade vi på chokladpudding, födelsedagen firades inte men vi fick göra nåt litet extra ändå.

När barnen åkt körde jag ner till Linus, pausade först en sväng i Loshult. Men väl framme långt nere i skaune blev det middag. Potatisgratäng och oxkött, GU SÅ GOTT DET VAR!!! Å så fick jag fina rosor och en välbehövlig present!











1 kommentar:

  1. Ha ha ha! Vad rolig du är!! :-) Man tackar *rodnar*
    Var så HIMLA kul att se dig i verkligen, även om det bara var en kort frekvens i vår vardag! ;-)
    Ha det så HIMLA gott! Kram
    Cheers

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥