torsdag 10 januari 2013

STÄÄÄÄDA!!

Då är det redan torsdag och det är ju min städdag. Å är jag då inte hemma så får jag ju städa borta ;-) Hemma har jag 3 rum, kök, toa och tvättstuga att städa, här är 3 våningar... Jag ska ta och städa från golv till tak på två av våningarna iaf, så dagen är räddad!
När jag städar är Klabbe nöjd, då vet han vart han har mig och att jag inte ska åka iväg. Det är enda gången han kan ligga på sitt täcke i eget rum, annars är han alltid där jag är!

Linus syster räddade städningen för mig, jag har ju en förmåga att när jag tar i någonting så går det sönder... Å jag pajade hans dammsugare så jag frågade hans syster om jag fick låna hennes. Så igår va hon här och lämnade dammsugaren och så åt vi kladdkaka :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥