onsdag 23 januari 2013

NE NU JÄKLAR!

Asså nu har jag sån rastlöshet i kroppen och ett sug efter träning så nu skiter jag i vad kroppen helst vill!! Jag tog en Ipren och väntar en stund sen SKA jag köra ett pass, jag kommer inte ge 110% men lite är bättre än inget! Sen om jag är sängliggande sen igen istället, då få det va så!! Drack ett par koppar kaffe innan och det ha jag inte gjort på några dagar, så nu har koffeinet börjat verka.

Denna morgonen har dessutom börjat på bästa sätt :-) Linus började senare så det blev morgonmys och frukost tillsammans, najs så här en onsdag!

Men sen ska jag ut och sopa källartrappan, inte tänkte jag på att hunden skulle kunna klirra allt glas jag ställt ut. Hur fan han nu lyckades dra ner det genom staketet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥