onsdag 5 december 2012

VC, DAGEN OCH FIX

Jag fick en tid på vårdcentralen inom en timme när jag hade ringt. Men jag satt där över två timmar... Doktorn va lite sen, massa frågor, klämma, prover och medicin. Jag har haft grym smärta hela dagen men nu hoppas jag bli av med det! Annars ska jag tillbaka på fredag.

Thea är hos en kompis för det är deras tur att köra till idrottsskolan. Max har haft kompis här och jag har passat W. Fått ordning i mitt sovrum så nu är där bara småfix kvar.

Jag har trätt på BabyFoot på fötterna och ansiktsmask i fejan. Måste ju göra mig till lite när jag ska få besök *host host*.



1 kommentar:

  1. Fasen jag har glömt min mask denna veckan! Ja ja det får bli en "fredags-mask" ;-)
    Ha det gott
    Cheers

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥