fredag 28 december 2012

JAG BARA LEEEEEER :-)

Är det möjligt att jämt gå runt med ett leende på läpparna? Jag har gjort det den senaste månaden, somnar med ett leende, vaknar med ett leende och bara ler när jag stirrar ut i tomma intet :-) Fan va jag mår bra - äntligen!!

Vi började våran dag med att gå 1,5 timme med hundarna i skogen. I början gick Klabbe och skällde hela tiden för där luktade det hiiiimla gott tydligen, spår överallt!! Såg ett gäng hjortar med.

Nu är det lite vilotid innan vi ska ut och köpa pellets och ikväll ska vi till L's föräldrar. Åh va jag tycker sånt är jobbigt!! Men jag har ju träffat hans pappa förr och gör det imorn igen. Då ska jag tydligen gå med Jäger i drev.... Jakten här och hemma ser ju knappast likadan ut!! Alla går med hund bla och så står man still tills hunden kommer tillbaks... Jag fattar inte riktigt hur det ska gå till men det får jag ju lära mig imorn :-)

Nehe, nu ska jag le vidare ;-)



1 kommentar:

  1. Och jag ler hela tiden när jag märker att du är så lycklig. Kram vännen /H

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥