lördag 1 december 2012

EN RIKTIG BARNDAG

Imorse när jag kom hem va det bara att äta frukost och duscha innan allt började snurra på. Jag passade lille S från förmiddagen och han va med på Theas julfest. Mysigt att få träffa mina barn den veckan som inte är min! Sen skjutsade jag hem S till sina föräldrar och kollade på deras nyinköpta hus. Fick med mig en bänk hem, den ska målas om och så ska jag ha den i hallen med spegeln över. Sen åkte jag vidare till mina vänner och nu passar jag deras 3 barn. De skulle på julbord så jag ställer gärna upp! Vi har lördagsmys :-) När jag kommer hem ska jag sova med EN GÅNG för imorn är det full rulle från morgon till natt!

Idag ser hallväggen ut som på bilden nedan men det ska ändras på!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥