lördag 13 oktober 2012

REGN OCH RUSK OCH INGEN ÄLG

Hemma!! Idag va det kallt och blött att va i skogen! Det regnade konstant. Första drevet passade vi och då va det ju både kallt och blött. Sen blev det att gå två drev så då blev det ju lite varmare men blötare. Men det är ju frivilligt att vara med och har man väl gett sig ut så är det ju lika bra att fortsätta. Ne, inget väder skrämmer mig! Men jag kan ju säga att det va inte så dumt med ett varmt bad när jag kom hem ;-) Det va ju ett helsike att reda ut håret för det tjorvar ju ihop sig som fasen när det blir regnblött.
Nu är det lugnt ett par veckor men nästa jakt är när det är träff med gamla gänget. Men jag kan ju säga att jag kommer ett par timmar senare än festen börjat för jag ska jaga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥