tisdag 30 oktober 2012

LITE LAGOM (MYCKET) FÖRVIRRAD?

Den här bilden känns ju ganska avlägsen just nu.
 
Jag skulle ju verkligen sova ut idag, va det tänkt, men ne, det går ju sällan som jag tänkt mig☺
 
Pappas sambo ringde och undrade om jag skulle med till Ikea, men ne, jag har sett köerna de här sista dagarna där och det är ju fan värre än Ullared... Nix, jag väntar tills det nya varuhuset öppnar på fredag. Inte för att jag ska dit på just fredag kanske när jag kan gå dit vilken jäkla dag som helst!
 
Jag ska ut och gå en sväng med kusinen istället. Träningskläderna är på och jag ska bara äta fruuuuukost först..................... Shiiiiiiiiiiiiiit, där höll jag på att göra det igen!! Jag vet inte hur många gånger jag hållt på elda upp lägenheten eller grytorna eller annat. Tur jag skrev frukost, för jag hade glömt grytan med kokande (bränd) gröt på spisen... Jag är hopplös!!
Det är ju knappt jag vågar skriva det här men det har väl hänt att jag varit på Ikea och ljusen varit tända här hemma... Kastat ut rykande grytor från fönstret, satt på vattnet och gått därifrån = översvämning mm...
 
Nehe, nu ska jag göra mig klar här! Innan när jag va ute med hunden började jag gapflabba. Vilka kontraster! Jag hade träningskläder, inga linser, osminkad och såg allmänt ut som en lodis och så gick vi ut. Då kommer granntjejen i värsta sminkningen och skyhöga klackar och väldigt piffig, det såg väldigt roligt ut. Jag ska åtminstonde sätta i linserna så jag ser när jag är ute☺
 
Jag vaknade vid 6 och flög upp och tänkte fan jag glömde ställa klockan, jag missar jakten! Men hallå, det är tisdag inte lördag.... Suck!

2 kommentarer:

  1. Idag var det rätt tomt och inga långa köer. Däremot var det inte mycket kvar att köpa heller, även om vi hittade sängar, toaborstar, möbeltassar och hängare för några kronor var :) Ja sängen kostade väl 270 kr men ändå :D

    SvaraRadera
  2. Oj då ja inte så bra att glömma kastrullen...
    Ha en fin kväll!
    Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥