lördag 27 oktober 2012

FULL FART DENNA LÖRDAG

Dagen började ganska segt och vi hade inget direkt planerat. Gårkvällen slutade iallafall att alla sov i sina respektive sängar. Det va för varmt i tv-rummet och ingen kom direkt till ro, men vi försökte iallafall haha ;-)

Sen framåt dagen kröp rastlösheten på, jag va inne på att åka till nåt lekland och så skulle jag byta till vinterdäck och lite så med. Men så började jag att bära ut däcken och fixa iordning med bilen, a då fick jag inte loss bultarna... Då började jag tappa intresset för bilen så jag sprang en liten sväng. Å det fick jag tydligen inte för när jag kom tillbaka morrade Klabbe på mig och va sur för att inte han fick följa med!!! Han vet vad som väntar imorn så han hade vilodag idag!!

Bilskrället skulle fortsättas på, men det va inte jag som va för svag! Bultarna satt för hårt så den där grejen gick ju sönder. Aha, det va ju bara att ringa räddaren i nöden när det gäller bilen! Vi stack iväg och det löste sig snabbt och smidigt. Jag tog en kaffe så länge och tittade på ;-) Sen hade jag hans barn här en stund och då fick jag ju hjälp med att skrubba hjulen :-) Å så passade jag på att tvätta bilen med när allt ändå va framme. Så nu är den klar för vintern! Å jag är alldeles svart om händer och naglarna, jag som börjat spara ut lite längd på naglarna igen så nu ser de ju inte speciellt snygga ut! Men vem ha dött av lite skit under naglarna?

Jag fick besök av en liten häxa med när jag stod här ute. Så söt så!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥