måndag 15 oktober 2012

DENNA GOSSE

Vilket väder... Max hade tur för vi skulle klä på oss regnkläder och gå och hämta Thea på skolan. Men så kom hans mormor lägligt och hade honom hemma medans jag gick. Det va ganska blött men både hund och jag behövde komma ut lite. Sen la vi oss i soffan och kollade på Sunes Jul, jag va sååå trött och kollade med ett halvt öga.

Nu blir det torsk till middag. Jag ska på föräldrarmöte ikväll men hade helst stannat hemma! Men men, bara att pallra sig iväg, på Max avdelning är det ju bara 1g per termin så då gäller det ju att hänga med.

Max är ju rolig. När jag stod i duschen kom han in med kameran i högsta hugg och började fotografera.... Va fan? Vad ska det bli av denna gossen haha.

1 kommentar:

  1. Only, it could be presented to the little kids, to supply freedom from varied varieties of diseases.

    The range of medicines for the kids also includes medicines and
    accessories for infants and toddlers. Ask people around, do some research or ask elders before you go shopping for your loved one.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥