måndag 24 september 2012

SÅ JÄÄÄVLA GÖTT!!

Det va ju tur jag hörde av mig till försäkringsbolaget och tänkte höra hur det går! Jag har ju väntat i snart 4 månader på om jag ska betala eller inte. Å så har jag hela tiden sagt att om jag slipper betala ska jag köpa mig ett par nya löparskor eller permanenta håret. JAG SLAPP BETALA!!! Jihoooo! Där sparade jag 3000:- i ett nafs :-) Så ringde jag frissan för jag velar fram och tillbaka. Då håller stora lockar sämre och då undrade jag ju om de höll ett år eller så. Haha, de garanterar inte mer än 2,5 månad för en permanent. Men hon sa att mitt hår behåller det bra mycket längre så sist jag permanentade så höll det ju tills jag klippte bort det... Nja, ska fundera vidare!

Skorna då. Ja, får jag nu ändå inte springa ute på ett tag så behöver jag ju inte skynda mig med det köpet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥