onsdag 5 september 2012

KRONOFOGDEN

Hur ofta får man ett brev från Kronofogden där de ska driva in pengar till en? Jag har fått det i ett par år nu. Men jag måste ju erkänna att jag tycker det är lite pinsamt när det dimper ner ett brev från dom för vad ska brevbäraren tro? De vet ju inte om det är skulder eller just indrivning. Ringde till Kronofogden innan idag för jag skulle be de skicka brev till rätt adress men då va jag tvungen att leta upp ärendet för det gick inte slå på mitt personnummer eftersom det inte fanns något på mig. Så det va bara att leta upp gamla pärmen där det finns en tjocka bunta om Bedrägeri. Men det va ändå rätt kul för när de tog fram ärendet så sa de "oj, det va ju lite att gå igenom". Stackarn som satt sig i detta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥