måndag 17 september 2012

HÄR HAR DAGEN RUSAT FÖRBI

Hoppsan, klockan är strax över halv 5 och swisch så är nästan denna dagen slut...

När Thea åkt till skolan och jag och Max fått i oss frukost åkte vi ut till pappas jobb och hälsade på. Vi hade lite grejer att överlämna och så pratade vi ekberg stund. När vi hämtat Thea på skolan åkte vi ut till mamma en sväng och pratade lite där med. Sen hann vi inte mer än hem innan ena svägerskan kom på kaffe :-)
Nu är det middagsdags så nu gör jag spagetti och köttfärssås till oss och kokar köttfärs till hunden ;-)

Om nån timme åker barnen till sin pappa och då ska jag ut och rasta Klabbe. Har sån huvudvärk så jag hoppas lite motion hjälper! Jag är hemma själv nästan hela veckan så jag ska passa på att vila. Huvudet är kaos och värker.

Hittade den här söta kisen i nån app jag har :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥