torsdag 27 september 2012

GOOD MORNING

Redan torsdag? Inte klokt... Dagarna bara rusar iväg.
Igårkväll va det idrottsskolan och det är fotboll än, så kul att se alla knattar springa runt på plan :-) Jag tycker det är jättekul att Thea har en egen aktivitet! Då är det hon och jag som cyklar/åker iväg en sväng.

Igår när vi var mitt uppe i att få ordning på hunden som fått spel, han jagade iväg katten och han studsade rundor. Då kom det en liten söt kattunge från ingenstans. Jättekelen och så va han här ute i buskarna - ännu viktigare att få in hunden så han inte skrämde iväg den lille. Efter några timmar visade det sig att kisen hade rymt, han bodde på gatan bakom så de kom och hämtade honom sen.

Nu är Joppe ledig några dagar så vi börjar med städning (det är ju torsdag ;-)). Sen är det fullt upp ända till söndagkväll. På söndagmorgon ska jag och Max åka iväg och göra något han längtat efter länge. När jag berättade det för honom strålade han och blev överlycklig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥