fredag 21 september 2012

FREDAG :-)

Haha, Joppe kom hem igår och genast va Klabbe kelnare än nånsin mot mig... Han gick efter mig och skulle passa mig vart jag än gick.

Vaknade till nångång innan 6 av Joppe som steg upp, vaknade halv 7 av den förbannade hunden som står och skäller på gatan bakom. Vaknade 7 av att det lät som det där larmet som går när man ska stänga fönster och dörrar och stanna inne. Men tro inte det va det som lät. Sen steg jag upp!
Jag ska till sjukgymnasten om en stund. Ska ha gympakläder med mig och springa i deras korridor... Måste till Apoteket idag om jag ska kunna sova inatt... Sen ska jag köra ett intervallpass. Hade tänkt göra det ute och ska göra det med om det inte börjar regna mer. Då blir det inne på bandet. Men inget väder har ju hindrat mig förr ;-)

Men nu är det dags för frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥