lördag 18 augusti 2012

VÅRAN LÖRDAG

Tyst och lugnt - nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på film! Lånade Theas bärbara dvd så jag kan bädda ner mig.

Idag har vi hälsat på Pepsi och gett honom lite omsorg. Klabbe gillade med katten och tyckte han va en riktigt rolig ulltuss :-)

Sen lämnade vi av Klabbe och mötte upp vänner för att kolla på lite rally. Det va inte riktigt planerat men det gick bra att gå på rally i nya kläder och foppatofflor ;-) Barnen vill helst inte ha annat på fötterna än foppisarna och idag gjorde det inget för vi skulle ju "bara åka på besök" och så hade de sina nya kläder som är fulla med blåbärsfläckar nu... Men men, jag hoppas jag får bort de. Kul hade de iaf och det är det viktigaste!

Sen va vi hos pappa och Lena en sväng. Klabbe fick rusa av sig han med :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥