torsdag 30 augusti 2012

JAG HAR HITTAT MIN BLIVANDE SVÄRSON!!

Thea har funnit en sån söt och go vän! Från första stund har jag tyckt att han är sååå söt och gullig! Varje gång vi gått förbi deras hus säger Thea "Där bor E".
Idag va han med oss vid linbanan, han va kvar på fritids men eftersom han går i tvåan fick han gå så långt ;-) Sen ville de leka på eftermiddagen med så när vi ätit och hämtat hjälmen gick vi bort till dom, de bor bara två område från oss. De hängde ihop i flera timmar, varken Max eller killens syskon fick vara med. Det va bara DOM TVÅ :-) De satt här inne och fnittrade en bra stund och va så gulliga. Jag sa till Thea att han är såååå söt, han får du gärna gifta dig med, haha. Jaaa, sa hon, han är jättesöt och snäll! Jag kan nog lista ut vilka två som kommer leka med varann hela veckorna (om de får) när barnen är här ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥