onsdag 27 juni 2012

STÄDNING OCH SNART SOMMARLOV




Här har inte hänt för mycket idag. Hämtningar och lämningar av både barn och packning för sig. Innan simskolan drog jag igång med städningen så nu är det så rent så ;-) Fortsatte efter simskolan och rensade lådor i barnens rum. Max hittade massa "nya" roliga leksaker som han lekte med hela eftermiddagen.

Nu ligger det ett barn i sängen och gör allt för att inte somna... Just nu sjungs det så fint. Men det börjar sjungas tystare och tystare...

Imorgon eftermiddag går Max på sommarlov! Det ska firas med våfflor och glass. Jag hade ju glömt att ena fröken går på semester idag så jag fick sticka och köpa sommarpresent innan jag hämtade Max. Jag tycker det är viktigt att visa uppskattning för fröknarna! De gör ju ett kanonjobb och de är underbara på Max avdelning. Thea går på sommarlov på fredag så det ska bli riktigt skönt. Sen är det bara simskoletider vi behöver passa :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥